Nazwa forum

Opis forum


#1 2011-10-08 09:19:34

wastas

Administrator

Zarejestrowany: 2011-10-08
Posty: 8
Punktów :   

questy nithal

1. Odzyskaj zrabowany ładunek z karawany Alvara Vonikura (50 lvl) - zleceniodawca jest w Rezydencji Vonikur (biblioteczka) - porozmawiaj ze strażnikiem bramy w Ithan (pobierze 1k) – sprawdź Przełęcz Łotrzyków (bierzemy kartkę u trupa i naszyjnik od zbója) i Dolinę Rozbójników (tej już nie trza) – wróć do Alwara – da diament i idziemy do Mrocznego Zgrzyta w Eder pokazać naszyjnik, teraz zwerbuj najemnika do gromadzenia informacji – wracamy do Zgrzyta – udaj się po strzały do Alvara Vonikura. Oddaj strzały Mrocznemu Zgrzytowi - teraz do najemnika i do Zgrzyta (da sztylet) – zdobądź 5 głów zabójców ukrywających się w piwnicy Zniszczonego Opactwa (ogłuszamy strażnika sztyletem – gadamy z szefem przez brzuch zabieramy ładunek i zabijamy pięciu typa biorąc 5 głów) – u Zgrzyta 2 opcje: zapominamy o złocie lub naciskamy (wtedy 10k złota dostaniemy) – u Alvara: 164,8k expa, 30k złota i kryształ do teleportów (nie wyrzucamy!)

2. Ukończ trening ostrzy w Akademii Wojskowej (50 lvl) – zleca Hektus Wyrwidąb [Nithal-Akademia Wojskowa p.1 (24,15)]
dla różnych profesji różne pytania i opis może się trochę różnić - poniżej opis dla wojownika: przygotuj się do egzaminu z wiedzy teoretycznej (odpowiedzi oczywiście nie będzie) – następnie udaj się do Aleksandra Werdena, teraz na pierwsze piętro Akademii, aby poćwiczyć na worku treningowym przed pierwszym testem praktycznym (ekwipunek zdejmujemy) – teraz idź na wybieg Akademii w Zachodniej Rubieży i zdaj pierwszy test na worku treningowym – i wracamy do Hektusa – da miecz drewniany - udaj się na pierwsze piętro Akademii, aby poćwiczyć na kukle (zakładamy miecz) przed drugim testem – i do Hektusa – idź na wybieg Akademii w Zachodniej Rubieży i zdaj ostatni test na kukle – poproś Hektusa o wpuszczenie do lochów Akademii. Da zaklęcie (które zapamiętujemy) i przeniesie do lochów – lejemy stwory ~50 lvl i włazimy portal – 163k expa, 15k złota oraz:
dla Wojownika drewniany miecz i miksturka (10x1000hp)
dla Maga lodowa różdżka i Ogórkowy wywar Halemira (10x900hp)
dla łowcy i tropiciela łuk

3. Aktywuj portal w Nithal (50 lvl) - Gloik – należy mieć kryształ od Alvara! – udaj się do Nitrusa i zdobądź dla niego 5 żądeł wywerny i skórę grzechotnika – dostaniemy proszek – wracamy do Gloika i wsypujemy proszek w portal – 123,6k expa i teleport do Nithal

4. Pomóż latarnikowi Zuranowi (55 lvl) (jest w Cytadeli) – odnajdź niezapaloną latarnię. xx>yy>zz (wymaga wrócenia do latarnika po wycior)>aa>pp (jest zapchana – potrzeba zwykłego sztyletu – wyjmujemy ogryzek i jest on dla nas)>gg>ee(czyścić wyciorem)>qq (zapchana ziemniakiem – ale mamy sztylet) - współrzędnych latarni nie podaję, nie ma ich wszak dużo – wracamy po nagrodę – 107,3k expa, 5k złota, 20 PH i Pierścień dobrego latarnika (na 55 lvl - odporność na błyskawice +3%, cios krytyczny +1%, wszystkie cechy +22, SA +22%, siła krytyka fizycznego i magicznego +5%) jest też możliwość zdobycia unikatowego pierścienia żartownisia [zmniejsza (nasz) unik o 5, krytyk +4%, siła krytyka fizycznego i magicznego po +10%, zadaje 148 obrażeń właścicielowi, odporność: ogień +9%, zimno +9%, błyskawice +9%, życie -255] - należy wtedy wytłuc latarnie zamiast je oczyszczać - dostaniemy też 107,3k expa

5. Zdobądź smar dla Gloika z Nithal (63 lvl) udaj się do Nitrusa – zdobądź 15 sztuk mineralnego szlamu (lecą z ogników na mapce Bagno Chojraków) – następnie zanieś szlam Nitrusowi – zrobi nam smar – teraz do Gloika – 123,6k expa i na 63 lvl dla All – do wyboru: Pierścień techniki (odporność na truciznę +5%, odporność na błyskawicę +9%, cios krytyczny +2%) lub Okulary techniki (hełm - pancerz +80, odporność na ogień -3%, cios krytyczny +3%)

6. Rumak Hasid nadwyrężył nogę (63 lvl) - pomóż opiekunowi Gremusowi (jest w stajni) mu ją opatrzyć - zbierz prawoślaz, 5 nagietków i 2 rumianki i zanieś aptekarzowi Andronikusowi z Nithal – teraz krwista gwiazda potrzebna (zrespia się w labiryncie Minotaurów – mapka Nizina wieśniaków) – teraz do Broka, aby otrzymać materiał na opatrunek – za 80 złota i czekamy (z 10 minut), aż Brok przygotuje materiał – teraz do Andronikusa – czekamy kwadrans – jeśli zapłacimy to daruje nam połowę zapłaty i da 10 PH - wracamy do Gremusa – da wskazówki i idziemy do konia Hasida („Opatrzyć należy.. <mówi nam szczegółowo którą i jak> ..gdyż możesz zostać kopnięty lub przewrócony”) – 155,8k expa, 10k złota, 50 PH i Rękawice opiekuna koni (na 63 lvl - pancerz +61, wszystkie cechy +24, przywracają 83 punkty życia podczas walki)

7. Rozgryź tajemnicę zatrutego źródła (70 lvl) - ("Knajpa pod Czarnym Tulipanem" - barmanka Lucja) - udaj się do kapitana Lenarda z Nithal (Cytadela p.1) i poinformuj go o swoich zamiarach. Wypytaj mieszkańców Podgrodzia Nithal o zatrutą wodę. Młynarz Antek – potem w Nithal Kamienica Uliany i Arsena, Dominik na p.2 bierze 5k - idź do Kiazelana w cytadeli na p.1 – idziemy do wodospadu w Podgrodziu – tracimy przytomność.. wracamy do Kazielana – ciut czekamy i da nam zaklęcie <które należy zapamiętać> – idziemy do wodospadu – zabij wszystkich członków Zakonu Mistycznych Szamanów: Szaman Zakonu (0/5), Starszy Szaman Zakonu (0/2), Strażnik Zakonu (0/1) - bierzemy flaszkę ze stołu i napełniamy wodą (można też nie bić bossa – inne zakończenie jest) pijemy wodę u Kiazelana teraz do kapitana Lenarda (jest obok) - "Poczekaj, aż kapitan sprawdzi wodę z rzeki" – 311,5k expa, 20k złota, 70 PH i Rękawice poszukiwacza tajemnic
(= tancerz ostrzy, łowca, wojownik - pancerz +70, siła krytyka fizycznego +5%, wszystkie cechy +26.
= paladyn, tropiciel mag - pancerz +35, odporność na truciznę +9%, odporność na zimno +6%, siła krytyka magicznego +5%, wszystkie cechy +26, absorbuje do 70 obrażeń fizycznych i magicznych)
<=> jest też drugie zakończenie tego zadania a mianowicie zamiast zabijać szamana Nuriframa - przyjmujemy jego zadanie (polega ona na zabiciu 2 żołnierzy nieopodal wodospadu) w nagrodę dostajemy: 207,7k expa, 25k złota i Sygnet Mistycznego Szamana (na 70 lvl - all cechy +43, sa 43%, unik +7)

8. Ze Świątyni Czterech Bóstw skradziono Zwoje Żywiołów. Pomóż Klytii (72 lvl) - po rozmowie z Klytią [jest na mapce Nithal, przejść do niej należy przez budynek (prawy górny róg miasta)]- teraz porozmawiaj z kapłanką Virgo [świątynia 4 bóstw w Nithal]. Wypytaj ją o szczegóły kradzieży – teraz idź do Dominika (jest w domku Uliany i Arsena na p.2) – odszukaj pięciu kupców z Elancji, odzyskaj od nich skradzione zwoje, a następnie oddaj je westalce Klytii – idziemy do Zajazdu pod Tęczowym żukiem [Podgrodzie Nithal] i rozmawiamy z Brantem – teraz do karczmy w Nithal i gadamy z Mortenem na piętrze [każdy z kupców ma znak zapytania nad głową] – do wyboru gra w kości lub ruletkę [za każdą grę pobiera 500 złota] – po wygranej dostajemy 113k expa i zwój Całości – następny kupiec Everel [Zachodnia Rubież] – należy mu przynieść Płaszcz mroźnego maga [kosztuje 65,5k - Baszta Wilczych Kłów – sprzedaje je astronom Monoceros - może być problem z dojściem] – dostaniemy 113k expa i zwój Ognia – kolejny jest Ahmed [Baszta Wilczych Kłów] – należy mu przynieść pierścionek z kryjówki bandy Grubego Jimmiego – rozmawiamy z krzaczkiem [ta sama lokacja] i przenosi nas do jaskini – w środku bijemy 3 typów [może wypaść z nich złoto] – Jim da nam pierścionek i po ponownym zagadaniu wypuści – Ahmed da nam 113k expa i zwój Wody – kolejny jest Jormund [Bagna Chojraków] – chce trujący bluszcz, niezapominajkę oraz wrzos – da 113k expa i zwój Ziemi – ostatni w „Zajeździe pod złamanym dukatem” [w Nithal] – na p.0 – Mirinda – prosi o 3 szlamy mineralne z bagien – dostaniemy 113k expa i zwój Powietrza – wracamy do Klytii oddać zwoje – a po nagrodę idziemy do kapłanki Irgo – 560,4k expa, 50k złota i Boskie buty uniku (unikat na 72 lvl - pancerz 92, wszystkie cechy +44, SA 26%, unik +14)

9. Podnieś na duchu Mauriniusa (73 lvl) - znajdziemy go w „Knajpie pod Czarnym Tulipanem” (w Nithal) - naszym pierwszym zadaniem będzie napełnienie butelki winem, które znajdziemy w piwnicy rzekomej knajpy. Gdy mu je oddamy, zleca nam kupienie Długiego miecza którym niegdyś władał w dzieciństwie (miecz można kupić u Unila w Ithan). Jeżeli już wręczymy to ostrze czeka nas 3 zadanie [Musimy najpierw porozmawiać z Burmistrzem (Burmistrz jest w - Ratusz Nithal - Muzeum p1. - po prawej jest Gabinet Burmistrza), który chce dowodu potwierdzającego, że Maurinius był bohaterem wojennym], Maurinius chce abyśmy porozmawiali z żołnierzami w Akademii Wojskowej (żołnierz znajduje się w zachodniej rubieży), następnie idziemy do Hektusa Wyrwidrąbusa (Akademia Wojskowa p1.) a on nam radzi abyśmy się udali do hetmana Rezarda (w Nithal), spisuje on list z którym mamy się udać do burmistrza Nithal. Burmistrz daje nam order który wręczamy zleceniodawcy – 232,7k expa, 10k złota, 100PH i Amulet ochrony weterana (na 73 lvl – odporność na truciznę +5%, wszystkie cechy +26, przywraca 140 punktów życia podczas walki, życie +764, SA +45%)

10. Rozwiąż tajemnicę dziwnych wizji Larpagona (75 lvl) – domitorium w prawym górnym rogu Nithal – akolita Mirkus - odnajdź kryjówkę demona – Nizina Wieśniaków – Chlast – gadamy i wchodzimy do chatki – gadamy z demonem i nas ciacha – powiedz Larpagonowi, że znalazłeś demona, lecz mocno cię poturbował - złóż ofiarę w Świątyni - udaj się do Chlasta po indora – da za darmo – udaj się do świątyni i złóż w ofierze indyka i złoto (30k – dostaniemy mieczyk) – wracamy lać demony – powiedz Larpagonowi, że zabiłeś demony - poproś Mirkusa (domitorium) o wodę święconą, abyś mógł odczynić wieśniaka – dostaniemy instrukcje – wróć do wieśniaka Chlasta – idź do Larpagona i powiedz mu, że skończyłeś swoją misję – 257,4k expa, 15k złota, 50 PH i amulet lub broń do wyboru

11. Zrób porządek z magazynierami, blokującymi przejście do biblioteki w Andarum (77 lvl) - początek (Uniwersytet płd. - aula) u profesora Gracjusza – idziemy porozmawiać z żakiem Atiianem (mapka Zapomniany szlak) – zabij: Zły magazynier (0/20), Niemiły magazynier (0/20), Złośliwy magazynier (0/20), Nieuprzejmy magazynier (0/15), Zdenerwowany magazynier (0/15), Wkurzony magazynier (0/15), Strażnik biblioteki (0/2) – wracamy do Atiiana i czekamy, aż ten się upewni czy wszystko w porządku – dostajemy paczkę i wracamy do profesora Gracjusza – oddajemy paczkę i otrzymujemy 537,8k expa, 10k złota, 15 PH i neutralną książkę oraz 5 PH jeśli obiecamy nie sprzedać otrzymanej książki

12. Sekret źródła złota Krynii Lufis (80 lvl) - [początek u Hektora – Gildia kupców, część zachodnia w Nithal] – „Zbierz plotki na temat Krynii Lufis” – udajemy się do Lukrecji, nithalskiej plotkareczki – „dowiedziałeś się, że jednak kupuje kryształy w Gildii Kupców. Hektor nie był z tobą szczery do końca” – wracamy do Hektora, a ten nas wysyła po więcej informacji na temat Krynii – idziemy do kamienicy Cecyli (pani jest na trzecim piętrze) – po rozmowie wracamy do Hektora [uwaga! Wybranie odpowiedzi: „Poszedłbym na bezczela, zaraz po zjedzeniu sutego obiadu. Pozdrowiłbym strażników, charknął i splunął im pod nogi” zakończy questa i zyskamy tylko 20k expa – należy „iśc nocą” - podobno nie należy też deptać mrówek] – teraz idziemy do jednego ze strażników, którzy pilnują wejścia do/z Podgrodzia Nithal – na trzeźwo nic nam nie powie, ale tuż obok jest karczma – kupujemy różowe winko – okazuje się, że strażnikowi zdarza się czasem zmrużyć oko w nocy, idziemy poinformować o tym Hektora – „Wyrusz do Podgrodzia Nithal i zbierz informacje pochodzące z legend i opowieści” – idziemy do podgrodzieńskiego „Zajazdu Pod Tęczowym Żukiem” i wysłuchujemy legendy (z niej dowiemy się o miejscu skąd można wziąć złoto – więc należy to sobie z tej legendy wychwycić) o pastuszku i królewnie po czym wracamy do Hektora – teraz należy przynieść złoto Hektorowi z miejsca o którym była mowa w legendzie – następnie: „Kup od Krynii najtańszy naszyjnik i zleć Nitrusowi porównanie złota z tym, które zdobyłeś” – no to idziemy do Krynii (ma swoją kamienicę w Nithal) po naszyjnik (Szczęście giermka), a następnie do alchemika Nitrusa (również ma swoją kamienicę w Nithal) – płacimy 20k złota oraz tracimy jedną sztabkę i czekamy (albowiem złoto musi wystygnąć – więc ciut to trwa) – i okazuje się, że jedna sztabka to za mało więc dajemy drugą – z wnioskami z analizy wracamy do Hektora – znowu mamy się rozejrzeć, teraz koło kamienicy Krynii – wchodzimy do kamienicy obok i rozmawiamy z Tamenem (na p.1), dowiadujemy się że Krynii nie było parę dni – następnie idziemy do kamienicy Nandraroka i rozmawiamy z właścicielem – nie może on spać w nocy przez hałas – idziemy więc do pani Lufis – i mamy wybór: albo nagroda od Krynii (569k expa, 200k złota, 20 PH i klucz do piwnicy Krynii) albo od Hektora za odkrycie sekretu – 569k expa, 100k złota i szczęśliwy talizman III (30% szans na wyleczenie 1600 obrażeń po walce dla tancerza ostrzy, paladyna i wojownika – na 85 lvl)

13. Odnajdź tajemniczą piwnicę Uniwersytetu (85 lvl) – zleca Seraniusz – udaj się do Mirutki [w Nithal] i poproś ją o plany podziemi Nithal. Poczekaj, aż bibliotekarka przyniesie plany. Wróć z planami do Serianiusza. Uniwersytet płn p.1 – gabinety - poczekaj, aż profesor zapozna się z planami – idź do Arsena i rozkaż mu, aby powiedział ci gdzie jest wejście do Piwnicy [ulica groszkowa] – teraz udaj się do burmistrza Filomena [ratusz>muzeum p1 gabinet po prawej] i poproś go o wskazanie wejścia do Piwnicy – porozmawiaj z Dominikiem [syn Arsena]. Poproś go o informacje dotyczące wejścia do Piwnicy – Idź do piwnicy domu Arsena i Uliany i odnajdź tajne wejście lub porozmawiaj z Wargusem [jest w Nithal - podkreślam bo questa w tym miejscu można zrobić na dwa sposoby]
1) zgadzamy się na współpracę z Wargusem – odnajdź wejście do tajnej piwnicy Uniwersytetu. Udaj się do piwnicy domu Arsena – piwnica p.1 (tajne drzwiczki – ale kiszka – na tej samej lokacji wyciągasz książkę i wchodzisz w nową mapkę – bierzemy sztylet ze skrzyni – klikamy jedną z kul i przenosi nas do skarbca – odpowiadamy na zagadkę strażnika i jesteśmy w skarbcu – sztyletem otwieramy skrzynię po lewej [zwój] z tych po prawej z jednej zabieramy klucz a z drugiej drugi zwój – trzeci będzie w tej co wyjęliśmy klucz – muszą być 3 zwoje! – idziemy do strażnika i wydostajemy się z piwnicy przy pomocy magicznej kuli. Następnie udaj się do Wargusa [Teleportonicus Nithalus jetz] – ?k expa, 80k złota i sztylet Wargusa na 85 lvl (tylko dla tancerza ostrzy - pomocniczy - atak 299-330, atak+siła/1, obrażenia od trucizny +329, spowalnia cel o 1.02 sa, all cechy +29, sa +29%)
2) nie zgadzamy się na współpracę z Wargusem - tajną piwnicę znajdujemy sami [dalszy opis jak wyżej] - na koniec udaj się do profesora Serianiusza: 877,3k expa, 25k złota, 100 PH i kapelusz profesora (na 85 lvl - pancerz: 121, wszystkie cechy +51, sa +29%)

14. Pozbądź się szczura z piwnicy Lukrecji (99 lvl) - udaj się do piwnicy Lukrecji od strony kanałów – rozmawiamy z nią po chwili i da zardzewiały klucz – Izba chorych południowa – stoją tam stwory więc wracamy do Lukrecji – poszukaj Gremusa w Akademi Wojskowej, on może pomóc Ci z kluczem – czekamy około pół godziny – rozpraw się ze szczurem w piwnicy Lukrecji od strony kanałów. Zabij: Szczur Edek (0/1) (wejście jest koło Lukrecji) – 527,1k expa i Wino Lukrecji (80k uleczania)

15. Księga Vilgara (142 lvl) - zleca Mieszczanin Zdenek - pogadaj z bibliotekarką Mirutką z uniwersytetu w Nithal (Uniwersytet południowy) - wróć do Zdenka i poinformuj go o rozmowie z bibliotekarką - spróbuj udobruchać Zdenka. Wróć do Mirutki - idź po kałamarz do kapitana la Rush (bibliotekarka nam powie gdzie go szukać) - odwiedź Anitę z domu schadzek w Eder i weź od niej kałamarz Vilgara (jeśli mamy zwój na Kwieciste Przejście przy sobie to od razu otrzymujemy kałamarz) - zanieś kałamarz Vilgarowi na ulicę Rzemieślniczą w Nithal (na lewo od Ratusza) – brak klucza nas nie przeraża, rozmawiamy z „drzwiami” – księgi nie dostajemy idziemy więc do Mirutki – z otrzymaną Księga Przemian udajemy się do lekarza Caligariego w Nithal (południowa Izba Chorych, lewy dolny róg miasta) – dajemy mu księgę i lecimy do doktora Limfecjusza (północna Izba Chorych ) by postawić diagnozę potrzebuje 10 mln złota *tu mdlejemy, a następnie korzystamy z drugiej możliwości przekonania doktora (w czym pomoże nam Tunia do której się raz dwa udajemy)* - porozmawiaj z dr Caligarim – i jeszcze raz za pół godziny jak skończy czytać - udaj się z powrotem do drzwi Vilgara - porozmawiaj z Caligarim - znajdź żaka Chełkusa i weź od niego klucz (jest niedaleko Izby Chorych na ławeczce) - zbadaj dom Vilgara - zabierz dziennik (pobrany ze stołu) do Caligariego - porozmawiaj z kapitanem la Rush (w Porcie Tuzmer) - dowiedz się szczegółów od Ragettiego (jest w powyższej knajpie) - porozmawiaj z Caligarim - idź do Mirutki i dowiedz się, jak dostać się do biblioteki manuskryptów - przedostań się do biblioteki manuskryptów i sprawdź, czy księgi są na miejscu (tuż koło drzwi jest regał z książkami, przesuwamy książkę i..) – po podsłuchaniu ciekawej rozmowy mamy wybór: zabrać obie księgi i uciekać przez okno lub też po prostu uciekać - idziemy do Zdenka – 3,4 mln expa 150 PH oraz Księga Uzdrowień (heroik, pełne uleczanie w sumie 120k, na 140 lvl) lub też unikatowy Mniejszy zwój uzdrowienia (czyli mniej uleczania i expa – w zależności od dokonanego wyboru – czy książki są ważne i warto je chronić czy też zostawiając je na półkach narazimy je na wpadnięcie w niepowołane ręce?)

16. Odnajdź skradziony naszyjnik kapłanki Virgo (147 lvl) - początek w świątyni u kapłanki Virgo - rozejrzyj się po świątyni. Poszukaj jakichś śladów rabusia (Wschodnia piwnica świątynna p.1 plecak - z małej przedniej kieszonki wyciągamy skrawki papieru - w przypadku wyciągnięcia czegoś innego quest będzie przyjemnie dłuższy) - odszukaj kogoś, kto będzie potrafił ułożyć kawałki papieru w całość. Rozejrzyj się w mieście, nie zapomnij sprawdzić uniwersytetu (Uniwersytet płd. - aula) - zaczekaj, aż profesor Gracjusz zajmie się skrawkami porwanego pergaminu. Być może uda mu się coś z niego odczytać (czekamy około 20 minut) - poszukaj kobiety, która będzie potrafiła spojrzeć w przeszłość (Wieszczka Sara w Torneg, koszt 500k) - "Widziałam dwie osoby. Nie grzeszyli oni rozumiem, rozliczali się z jakąś wysoko postawioną osobistością. Ci opryszkowie, to chyba bracia..." czyli - odszukaj dwóch braci, którzy nie pochodzą z Nithal. Sprawdź czy mogli się dopuścić kradzieży - Bracia Daak na Przełęczy Łotrzyków za niedużą opłatą ubijają nas.. - wróć do braci Daak tym razem zachowując większą ostrożność. Przepytaj Nilla - porozmawiaj z kapłanką Virgo, aby ustalić fakty. Sprawdź czy może sobie czegoś nie przypomniała - odszukaj osoby potrafiącej władać magią, która mogła mieć coś wspólnego z kradzieżą. Zacznij od Ithan (Jaren, baraki) - rozpocznij poszukiwania od jednego z miast, które doradził ci sprawdzić Jaren. Zdobądź jak najwięcej informacji (Werbin - Druid Myszor) - sprawdź kolejne miasto, które radził ci odwiedzić Jaren (Eder - Interbad) - udaj się do Karka-han w poszukiwaniu tajemniczego maga (Mag, niedaleko teleportu) - no i mamy ptaszka! dał się skusić na kopię - zakup u Kryni Lufis prostą, srebrną kolię "zwinność młodzika" (należy zrobić to poprzez dialogowanie z Krynią) - zanieś zakupiony u Kryni naszyjnik do Maga z Karka-han - zdobądź magiczne klejnoty, które zostaną włożone w naszyjnik: Zaklętą duszę ognia, Magmowy kamień (oba do znalezienia w wulkanie na wyspie Magradit - należy popłynąć tam z Portu Tuzmer) oraz Awenturyn bóstw (Ciche Rumowiska) - wracamy do maga - zapytaj Barnesa z Werbin czy nie wkomponuje klejnotów w naszyjnik - sprawdź, czy handlarz wykonał już naszyjnik (pobiera 200k złota - od razu dostaniemy naszyjnik) - zapytaj maga, czy naszyjnik spełnia jego oczekiwania - przenosi nas na Magiczną polanę - zbierz magiczną rosę z tajemniczego źródełka. Na początek zerwij liść, w który zbierzesz rosę (drzewo na środku u góry - trząsamy), następnie z wysokiej trawy niedaleko, w zwinięty liść zamknięty w lej, staramy się strząsnąć do liścia rosę - wyjście to Podejrzany krzak (niedaleko gdzie się pojawiliśmy) - zanieś rosę do maga. Ostrożnie wylejcie ją na naszyjnik - zdobądź błogosławieństwo od kapłanki Virgo. Zadecyduj, co powinieneś jej powiedzieć, żeby pobłogosławiła naszyjnik:
a) "Nie ma związku, ale potrzebuję żebyś wzmocniła ten naszyjnik swoją magią, inaczej nie będę mógł kontynuować śledztwa, które jest już blisko wykrycia sprawcy" - zaczekaj, aż kapłanka pobłogosławi naszyjnik - zanieś naszyjnik do maga. Wróć z odzyskanym naszyjnikiem do kapłanki Virgo - 1,5 mln expa i 1,5 mln złota
b) "Tak naprawdę to znalazłem sprawcę. Przygotowuję mu zastępczy naszyjnik, by oddał mi ten należący do ciebie" - zaczekaj, aż kapłanka stworzy imitację błogosławieństwa - zanieś naszyjnik do maga - wróć z odzyskanym naszyjnikiem do kapłanki Virgo - 3 mln expa, 3,5 mln złota, 280 PH, Świątynne błogosławieństwo (dodaje wszystkich cech i przywraca punkty życia podczas walki - zależne od naszego levela, działa od razu przez 240 minut) oraz Łza bogini (pełne uleczanie w ilości 500k, można używać co 10 minut)

17. Rozwiąż zagadkę ataków węży na ludzi w okolicach Nithal (158 lvl)
www.margonem.pl/?task=forum&show=posts& … st14201369

18. Niechciani lokatorzy kanałów Nithal. Zleca kapitan Portifiks (180 lvl) - najpierw udajemy się do Palejona w Cytadeli po sprzęt na wyprawę do kanałów [Za 750k złota dostajemy zbroję na swoją profesję] - schodzimy do kanałów by zabić: Myszwiór Pała (0/35), Myszwiór Grom (0/15), Myszwiór Dziurka (0/15), Myszwiór Byku (0/15), Myszwiór Piorun (0/20), Myszwiór Siepacz (0/10), Myszwiór Zezul (0/30) - wracamy do zleceniodawcy 2,5 mln expa i klucz do Siedziby Kultu

19. Rozwiąż zagadkę tajemniczych zaginięć w Nithal (185 lvl) - zleca Strażnik Nithal (18,46) – porozmawiaj o problemie, który trapi miasto z wiceburmistrzem Reą – Wiceburmistrz Rea Animi (Ratusz Nithal, na parterze) – zwróć się z prośbą o radę do kupca Granda (na lewo od pocztowej skrzynki) – poszukaj w mieście bezdomnych osób, które mogły być świadkami nocnych dramatów – Wargus (ulica Rabarbarowa) – wybierz się do Eder, aby odebrać od Mrocznego Zgrzyta paczkę dla Argusa – zanieś pakunek Argusowi – poproś Hoskarię (jest w Wiosce Rybackiej) o przygotowanie mikstury według przepisu Wargusa - przynieś Hoskarii 2 piołuny oraz chaber – zaczekaj, aż Hoskaria przygotuje truciznę (około 10 minut) – zanieś fiolkę z dekoktem Wargusowi – porozmawiaj z alchemikiem Seridiuszem [Tuzmer (57,15)] o mutantach, które mogą zamieszkiwać kanały – zweryfikuj opowieść Seridiusza u wiceburmistrz miasta – zabij: Myszwiór Pała (0/15), Myszwiór Dziurka (0/10), Myszwiór Zezul (0/15), Myszwiór Baldi (0/10), Myszwiór Piorun (0/15), Myszwiór Byku (0/10), Myszwiór Siepacz (0/10) – przekaż pani wiceburmistrz, że rozprawiłeś się z mutantami zamieszkującymi kanały – zaczekaj, aż ludzie wysłani przez wiceburmistrz wrócą z penetracji kanałów (około 20 minut) – zabij grupowo: Mysiur Myświórowy Król (0/1) – wróć z dobrą nowiną do Animi – 4mln expa, 1,5mln złota, 200 PH oraz Zwój teleportacji do Szlamowych Kanałów (unikatowy, 20 użyć)

20. Zegarek Trafalgar (191 lvl) -
www.margonem.pl/?task=forum&show=posts& … st10637999
5,7m punktów doświadczenia, 750k złota, 195 PH oraz unikatowy Zegarek rodu Trafalgar [pierścień na 191 lvl -dla maga i tropiciela: siła krytyka magicznego +21%, wszystkie cechy +104, przywraca 880 punktów życia podczas walki, mana +48, sa +104% = dla wojownika, łowcy, tancerza ostrzy i paladyna: siła krytyka fizycznego +21%, wszystkie cechy +104, energia +23, unik +19, przywraca 440 punktów życia podczas walki, sa +104%]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.szkolapijarki.pun.pl www.spis-ots.pun.pl www.is-mgr.pun.pl www.sna.pun.pl www.menadzer-zuzlowy-2009.pun.pl